Ingelesa

  • 1. Elkarrizketa:

 

Entzumena eta ulermena:

– Ikasleen arlo akademikoan gai zehatzei buruzko hitzaldi eta hitzaldien esanahi orokorra eta zehatza.

– Komunikabideek igortzen dituzten mezuen ulermen orokorra eta zehatza.

– Eguneroko gaietan, interes orokorreko eta gai abstraktuetako pertsonen arteko komunikazioa ulertzea.

– Estrategiak erabiltzea ideia nagusiak antzemateko eta ulermena egiaztatzeko.

– Hizkuntzaren ulermen zabala, horren elementu guztiak ulertu beharrik gabe.

 

Elkarrizketak

– Ideiak adieraztea komunikazio baliabideen bidez eta hizkuntza kohesioaren bidez.

– Interes propioekin lotutako mezuen ahozko adierazpena.

– Gai ezagunei buruzko iritziak azaltzea.

– Nolabaiteko jariotasun, naturaltasun eta doitasun maila duten elkarrizketetan parte hartzea.

 

  • 2. Irakurtzea eta idaztea

 

Idatzizko testuak ulertzea:

– Hainbat gairen inguruan idatzitako testuetan eta testu gabeko elementuen informazioa laburtzea.

– Testu-genero desberdinetako informazio orokorra, zehatza eta zehatza ulertzea, askotariko gaiak aipatuz.

– Xede komunikatiboaren, testu eta testu-elementuen identifikazioa eta testuaren atalak bereizten dituen informazioa antolatzeko modua identifikatzea.

– Gaur egungo gaiei buruzko artikulu eta txostenetan esanahi inplikatuak, posizioak edo ikuspuntuak ulertzea.

– Zure etorkizuneko interes akademiko, pertsonal eta profesionalekin erlazionatutako testu zabal eta askotariko irakurketa autonomoa. Testuaren arabera lortu nahi den irakurketaren estrategia eta lortu nahi den helburua eta irakurketa mota hau informazioa lortzeko, ezagutzak zabaltzeko eta gozatzeko modu gisa baloratzea.

Idatzizko testuen osaera:

– Testua prestatzeko prozesua planifikatzea, testua antolatzeko, artikulatzeko eta kohesionatzeko mekanismoak erabiliz.

– Interes pertsonal, uneko eta akademikoko gaiei buruzko konplexutasun jakin bateko testuak idaztea, argitasuna, zentzuzko gramatika zuzentzea eta gaiari egokitzea lexikoa, erregistro egokia eta, hala badagokio, ulermena errazten duten elementu grafikoak eta paratextualak erabiliz.

– Idatzizko testu ulergarrien ekoizpenean interesa izatea, hainbat beharrizan eta asmo desberdinetara joatea.

 

  • 3. Hizkuntzaren ezagutza

 

– Eremu semantikoa eta lexikoa hedatzea ikasleentzat interesgarriak diren gai orokorrei buruz eta curriculumaren beste irakasgaiekin lotuta

– Hitzen eraketa aurrizkiak, atzizkiak eta hitz konposatuak

– Testu mota eta komunikazio asmo desberdinei egokitutako gramatika egiturak eta funtzio nagusiak berrikusi eta hedatzea

– Alfabeto fonetikoa erabiltzea bere ahoskera modu autonomoan hobetzeko

– Jarrera eta sentimendu desberdinak adierazteko eta ulertzeko beharrezkoak diren azentu, erritmo eta intonazio patroi desberdinak ekoiztea eta interpretatzea.

3.1. Hizkuntza eta gramatika funtzioak

– Itxura fisikoa Deskribatu, osasun egoera, izaera, gustuak eta interesak. Datuak eta iritziak alderatu, kontrastatu eta bereiztea. Lehentasunak adierazi

– Presente simple

– Like / enjoy / don’t like / hate / prefer…+ gerundio (-ing) o to+ infinitivo

– Want + sustantivo / pronombre + to + infinitivo

– continuous verbs: believe, know, see,etc

– Adjetives

– Phrasal verbs

– Relative pronouns

3.2. Bizipen, ohitura eta iraganeko ohiturei buruz hitz egin.

– Adieraz itzazu haietan gertatzen diren aldaketak eta inguratzen gaituzten gauzetan

– Iragan sinplea eta iragan jarraitua

– Aurkeztu perfektua + besterik / oraindik / dagoeneko

– Hitzaurrea gehi perfektua

– Ahots pasiboa

–  Would+ infinitiboan

– Ezin izan zuen / gai …

– Gustatu / maite / gustatu / ez zitzaion gustatu / gorroto + gerundioa (-ing)

– Preposizioen ondoren eta subjektu gisa gerundioaren erabilerak

– Modu eta intentsitate adberbioak

3.3. Aldi baterako erreferentzia desberdinak dituzten planoak eta xedapenak adierazi

– Hitzorduak egin. Ekitaldiak aurreikusi eta aurreikuspenak egitea

– Presente etengabea

– will

– Be going + Infinitiboa

– Noiz / bezain laster / aurretik / ondoren … + present simple

– Noiz / bezain laster / aurretik / ondoren … + iragan perfektua

– Etorkizuna jarraitua

– Etorkizun ezin hobea

3.4. Betebeharra eta eza betebeharra adieraztea

– Debekatzea, beharra, ahalmena, aukera, baimena eskatu edo eman

– Must / mustn’t

– Should / ought to

– Need / needn’t

– Have to / don’t have to

– Can / be able to / could

– an/could/may

3.5. Aukera errealak adierazi eta hipotesiak formulatu

– Baldintzazko perpausak I mota, II, III

3.6. Beste norbaitek esan, galdetu, agindu edo iradoki duena

– Zeharkako estiloa: galderak, esaldi adierazgarriak, aginduak eta iradokizunak

– Sarrerako aditzak: eskatu, deklaratu, barkatu, azaldu, gonbidatu, eskaini, esan, iradoki, esan, etab

3.7. Aurkeztu eta iraganeko ekintzetara deduzzioak eta hipotesiak edo erreferentziak egitea.

– Must can’t … + infinitiboa

– Must, may, might, could, should + infinitive perfect

3.8. Ondorioa, emaitza eta kausa adierazi.

– Loturak sartutako menpeko esaldiak: izan ere, geroztik, ondorioz, emaitza, ondorioz, etab.

– Duzu / lortu + zerbait + partizipioa

3.9. Semantikoa.

– Aztertutako gaiekin lotuta: esperientzia pertsonalak, familia eta adiskidetasun harremanak, itxura fisikoa eta nortasuna, berriak, aisia ​​(kirolak, oporrak, bidaiak) osasuna, janaria, interesak, lekuak, teknologia berriak, zientzia eta artea, etab.

– Formulak eta adierazpenak

3.10. Fonetika

– Zailtasun bereziak dituzten bokal, kontsonante eta diptongoen ahoskera: fonema mutuak, erdizkaitzak, semikontsonanteak, etab.

– Ahoskera ahula: was / were / been, etab

– Kontratatutako inprimakien ahoskera: mustn’t / can’t / ‘ll, etab.

– Hitz eta esaldien azentuazioa

– Esaldi eta erritmoen intonazioa

– Hizkuntza erabileraren barietateen aitorpena: hizkuntza formal eta informalaren, ahozkoen eta idatzizkoen arteko desberdintasunak

– Ikasteko askotariko baliabideen erabilera autonomoa: digitala eta bibliografikoa

– Lexikoa eta hizkuntza egiturak berrikusteko, zabaltzeko eta finkatzeko estrategiak aplikatzea

– Egitura gramatikal desberdinen erabilera eta esanahia aztertzea eta hausnartzea, norberarenarekin konparatuz eta kontrastatuta

– Hizkuntzen ikaskuntza autonomoan aurrera egiteko auto-zuzentze eta autoebaluazio estrategien hausnarketa eta aplikazioa. Akatsak aitortzea ikaskuntza prozesuaren zati gisa

– Ikasgelan ikasteko aukerak aprobetxatzeko interesa, bai gelan bai kanpoan, informazioaren eta komunikazioaren teknologiak erabiliz

– Hizkuntzak ikasteko konfiantza, ekimena eta lankidetza ebaluatzea